תוכנית עסקית לדוגמא: להורדה בחינם

מחפשים תוכנית עסקית לדוגמא? רעותה יועצת עסקית מציגה לכם את התוכנית העסקית שלה וניתן גם להוריד אותה בחינם.
תוכן עניינים

ידוע שאחד הקשיים בהקמת עסק היא כתיבת תוכנית עסקית איכותית ומקצועית. לכן, אנו מציעים כאן לכם תוכנית עסקית לדוגמא להורדה בחינם. בעמוד זה תמצאו כל המידע הנדרש להורדה ולהבנה של כיצד לבנות תוכנית עסקית יעילה. ההורדה כוללת גם הסברים וטיפים מעשיים שיסייעו לכם בכתיבת התוכנית העסקית שלכם.

הכנתי עבורכם תוכנית עסקית לדוגמא שתוכלו להשתמש בה לעסק שלכם, לחצו על הכפתור כדי להוריד אותה. מאמינה שהתוכנית הזאת תעזור לכם הרבה בעסק שלכם, בהצלחה.

תוכנית עסקית לדוגמא

למה בכלל חשוב לנו לפתח תכנית עסקית?

כיוון שעסק לא מתוכנן יוצר המון לחץ, סטרס, זה כמו לירות לכל כיוון מבלי לראות תוצאות ורוב הסיכויים שהעסק שלך פשוט לא יצליח. אני לא מכירה עסק חזק שעובד בלי תוכנית עסקית, אגב את התכנית לא בונים פעם אחת ושמים במגירה. אלא לפחות פעם בשנה רצוי לפתוח מחדש ולדייק מהלכים ולהסיק מסקנות ממה שקרה בעסק.

תוכנית עסקית היא כלי חיוני לכל עסק ובמיוחד לנשים עצמאיות ולבעלות עסק שיש להן גם ילדים, או רוצות ילדים בעתיד, חשוב לבנות עסק שישרת אותך ולא את אותו. התוכנית תעזור לך להשיג המון שקט, תכנון ואסטרטגיית פעולה בעסק, מאין מפת דרכים להצלחה,בניית מסלול מטרות בין אם זה עסק חדש או עסק קיים שאת רוצה להגדיל, עסק שעובד מסודר, לפי אסטרטגייה והבנת הקהל שלו יגדל ויצמח..

תהליך בניית תכנית עסקית

תהליך יצירת תוכנית עסקית כרוך במספר שלבים חשובים:

  1. בניית קהל יעד, בניית קהילה.
  2. שיווק, מעמדי מכירות.
  3. בניית מוצרים.
  4. בידול, הכרת השוק והמתחרים הקיימים.
  5. יעדים ברורים ומדידים.
  6. סדר בהוצאות והכנסות ועוד…

כל זה  מתווה דרך ברורה לעסק. הכל מפורט לך בתכנית העסקית שהכנתי לך להדפסה »

טיפים לכתיבת תוכנית עסקית נכונה

בעת כתיבת תוכנית עסקית, ישנם כמה טיפים מרכזיים והנחיות שיש לזכור, אלו הטיפים מתוך הניסיון האישי שלי כ- יועצת עסקית ותיקה: 

טיפ! הגדירי בבירור את הקונספט העסקי ואת שוק היעד שלך.

חשוב לבצע מחקר שוק יסודי כדי להבין את המתחרים שלך ולזהות נקודות מכירה ייחודיות. לאחר מכן, לכתוב בצורה מפורטת את המטרות והיעדים העסקיים, יחד עם אסטרטגיה להשגתם. כמובן חובה להתייחס גם לתוכנית פיננסית מפורטת, כולל הכנסות והוצאות חזויות.

בסוף לעבור שוב מחדש על התוכנית העסקית שלך באופן קבוע כדי להבטיח שהיא נשארת מעודכנת ותואמת את היעדים העסקיים שלך.

אני אוהבת להסתכל קדימה לפי החזון והערכים של העסק ואז לפרט לפרטים את תכנית הפעולה, בעצם זו התכנית העסקית כשהיא מפורטת לשלבי העשייה שלנו כל השנה וכמה שנים קדימה.

הכל מפורט לך בתכנית העסקית שהכנתי לך להדפסה »

פיתוח תוכנית עסקית

לא תמיד יש כח לשבת ולתכנן והרבה פעמים כן מתכניים אבל לא עושים את הדברים כמו שתכננו מכל מיני סיבות ואז יש לנו בעיה כי אי אפשר לבחון מה עבד ומה לא, לכן אני ממליצה לבנות תוכנית שמתאימה לך עכשיו. לא כשיהיה לך יותר זמן או כשהילדים יגדלו… אחרת דברים לא יקרו וזה ייצר תסכול ואי הגעה ליעדי התוכנית.

חשוב להקשיב לקצב שלך ושל העסק. לא לצפות שדברים יקרו בלי בניית תשתית ויסודות חזקים של העסק.
הכל מפורט לך בתכנית העסקית שהכנתי לך להדפסה »

מבנה התוכנית העסקית

התכנית מחולקת לכמה חלקים, החל מהכרת קהל היעד, בניית בידול, חזון וערכי העסק, הבנת המוצרים, ועד לשיווק ורווחיות העסק.

על מנת לבנות תכנית יש להבין שגם תכניות משתנות

תוכנית עסקית היא כלי שיעזור לכל עסק להצליח ובמיוחד לנשים עצמאיות, יחד עם זאת יש את החיים וחשוב לזכור שגמישות, יצירתיות וזרימה בעסק היא מאד חשובה להצלחה.

תתחילי בלבנות תכנית ותזרמי במהלך השנה, תדייקי ותבחני מה עבד ומה לא.

הכל מפורט לך בתכנית העסקית שהכנתי לך להדפסה »

בניית תוכנית עסקית
giftbox
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.
אולי יענייך אותך
מבנה תוכנית עסקית
הדרך לכתוב תוכנית עסקית מוצלחת

מבנה תוכנית עסקית הוא תבנית או סדר של פרקים שמכילים את המידע החשוב על העסק. מבנה תוכנית עסקית יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמורכבות של העסק, אך ישנם כמה פרקים בסיסיים שרוב התוכניות העסקיות כוללות.

לקרוא עוד »
מחיר תוכנית עסקית
תכנית עסקית- מה המחיר?

מחיר תכנית עסקית משתנה בהתאם לגורמים רבים, כגון מורכבות העסק, הענף בו הוא פועל, היקף הפעילות והניסיון של יועץ העסקים. באופן כללי, מחיר תכנית עסקית לעסק קטן בין 4,500 – 2,000 ש״ח לעסק בינוני ומעלה בין 10,000 ל-50,000 ש"ח. הדבר תלוי בכמה גורמים כגון, גודל העסק, משאבים, כספים ופוטנציאל כלכלי בארץ ובחו״ל.

לקרוא עוד »
בניית תוכנית לעסק קטן
תכנית עסקית לעסק קטן

תכנית הינה מסמך המפרט את כל ההיבטים של העסק, כולל המוצר או השירות, השוק, המתחרים, התוכנית השיווקית, התוכנית הפיננסית ועוד. תוכנית עסקית היא כלי חשוב לגיוס הון ולניהול העסק ובכללי להתבוננות מלמעלה על הפוטנציאל של העסק.

לקרוא עוד »
איך לבנות תוכנית עסקית
איך לבנות תוכנית עסקית

תוכנית עסקית זה מסמך שנכתב כהתבוננות על פוטנציאל של כל עסק שרוצים לפתוח או שרוצים לעשות בו סדר, המסמך מספק תמונה עתידית כוללת של העסק שלך. הרבה עסקים מפספסים את השלב הזה ונתקעים עם עסק לא ריווחי שלא מתנהל כמו שצריך, שנה ואפילו כמה שנים קדימה. אם לא עשיתם עד היום תוכנית עסקית לעסק המאמר הזה יעזור לכם.

לקרוא עוד »
פגישה עם רעותה בזום
היי, תרצו לקבוע איתי פגישת מיקוד עסקי בזום? במתנה!
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.