הבלוג של רעותה

מבנה תוכנית עסקית

הדרך לכתוב תוכנית עסקית מוצלחת

מבנה תוכנית עסקית הוא תבנית או סדר של פרקים שמכילים את המידע החשוב על העסק. מבנה תוכנית עסקית יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמורכבות של העסק, אך ישנם כמה פרקים בסיסיים שרוב התוכניות העסקיות כוללות.

לקרוא עוד »
מחיר תוכנית עסקית

תכנית עסקית- מה המחיר?

מחיר תכנית עסקית משתנה בהתאם לגורמים רבים, כגון מורכבות העסק, הענף בו הוא פועל, היקף הפעילות והניסיון של יועץ העסקים. באופן כללי, מחיר תכנית עסקית לעסק קטן בין 4,500 – 2,000 ש״ח לעסק בינוני ומעלה בין 10,000 ל-50,000 ש"ח. הדבר תלוי בכמה גורמים כגון, גודל העסק, משאבים, כספים ופוטנציאל כלכלי בארץ ובחו״ל.

לקרוא עוד »
בניית תוכנית לעסק קטן

תכנית עסקית לעסק קטן

תכנית הינה מסמך המפרט את כל ההיבטים של העסק, כולל המוצר או השירות, השוק, המתחרים, התוכנית השיווקית, התוכנית הפיננסית ועוד. תוכנית עסקית היא כלי חשוב לגיוס הון ולניהול העסק ובכללי להתבוננות מלמעלה על הפוטנציאל של העסק.

לקרוא עוד »
איך להקים עסק מאפס

איך להקים עסק מאפס

הקמת עסק מאפס היא החלטה משמעותית, לפתוח עסק זה בהחלט מאתגר וצריך לשים המון זמן, תכנון ומשאבים בהחלטה הזאת, אבל… ההחלטה הזאת יכולה לתגמל אתכם מאד.
על ידי תכנון נכון וביצוע זהיר, תוכלו לפתוח עסק שיאפשר לכם המון עצמאות, התפתחות, וכמובן אם תעבדו כמו שצריך זה יגדיל את אחוזי ההצלחה ובסופו של דבר הרווחים שלכם מהעסק.

לקרוא עוד »
איך לבנות תוכנית עסקית

איך לבנות תוכנית עסקית

תוכנית עסקית זה מסמך שנכתב כהתבוננות על פוטנציאל של כל עסק שרוצים לפתוח או שרוצים לעשות בו סדר, המסמך מספק תמונה עתידית כוללת של העסק שלך. הרבה עסקים מפספסים את השלב הזה ונתקעים עם עסק לא ריווחי שלא מתנהל כמו שצריך, שנה ואפילו כמה שנים קדימה. אם לא עשיתם עד היום תוכנית עסקית לעסק המאמר הזה יעזור לכם.

לקרוא עוד »
ייעוץ עסקי שיווקי

ייעוץ עסקי שיווקי: לדייק את אסטרטגית השיווק של העסק

ייעוץ עסקי שיווקי הנו שירות חשוב לעסקים המעוניינים לצמוח ולהצליח בשוק התחרותי של היום. כל עסק צריך לעצור ולדייק את פיתוח אסטרטגיות השיווק שלו כדי שיהיו יעילות ומתאימות לו ספציפית לעסק ולאדם שהוא, על מנת להגיע לקהל היעד הנכון והמתאים לו. 

לקרוא עוד »
פגישה עם רעותה בזום
היי, תרצו לקבוע איתי פגישת מיקוד עסקי בזום? במתנה!
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.