איך את יכולה להרוויח פי 4 ממה שהעסק שלך מכניס היום

איך את יכולה להרוויח פי 4 ממה שהעסק שלך מכניס היום איך זה נשמע לך? הגיוני? לא הגיוני? האם העיניין שלך בוהקות עכשיו? האם את חוששת... זה טבעי, המשיכי לקרוא
תוכן עניינים

איך להרוויח יותר כסף בעסק?

הרבה מתהליך הגדילה בעסק זו האמונה שלך בעצמך ובעסק. מה אם אין לך אמונה בעצמך? אז זו נקדוה מאד חשובה שנתעכב עליה רגע.

בעצם כל מי שפותחת עסק עצמאי, במודע או לא במודע מאמינה בעצמה. אחרת הייתה נותנת למישהו אחר כשכירה לנהל אותה ולהתוות לה את הדרך. כשאת בחרת לצאת לעצמאות היה בך ניצוץ או אש גדולה ואמונה שזו הדרך שלך. אולי את עד היום מסתובבת עם אמונה קטנה שתצליחי להגיע לאן שאת רוצה או שמגיע לך להתפרנס ממה שאת אוהבת.

ואולי האמונה שלך מעכבת אותך כל כך שאת באמת מאמינה שאת לא מספיק טובה במה שאת עושה או לא עושה מספיק בשביל לקדם את עצמך. מתביישת, לא נעים לך, נותנת מחירים נמוכים או גבוהים מידי ולא מחוברת לאמונה הפנימית שלך בנוגע אליך ולעסק.

מדרגות באמונה עצמית

ויש מדרגות באמונה. אי אפשר שאדם על ההתחלה יחשוב על עצמו ויקבל סכום כסף גבוה ממה שהוא מאמין. המדרגות משתנות מאדם לאדם כמובן והיכולת שלו להכיל את השפע. (קוראים לזה בלימודי הקבלה ״הכלי״) כמה את יכולה ״לקבל״ מהשפע. אם הכלי שלך קטן ואת לא מאמינה שיש לך כלי להכיל את כל מה שאת חושבת (בראש) שמגיע לך אז לאן זה ייכנס? השפע יזלג החוצה או יותר מזה פשוט לא ייכנס לכלי, יהיה מסביב ותרגישי תחושת החמצה ושוב האמונה שלך תיפגע.

אז מה עושים?

מרחיבים את הכלי. הכלי לקבל לעצמך וממנו להשפיע – לקבל על מנת להשפיע (שוב מלימודי הקבלה שלי מלפני עשרים שנה).

בפועל: אפשר לכתוב על דף כמה כסף את רוצה להכניס בתוך איקס זמן, לדוגמא 3 חודשים מהיום. כל יום לדמיין איך הכלי שלך להשפעה גדל ומתרחב ומאפשר לך לגדול. לעשות פעולות ברורות,לשבת על ריווחיות בעסק. לעשות סדר במדפים, מדפי המוצרים, דפי מכירה, שיווק ותהליכי המכירה שלך. לעשות ניקיון באמונות שלך… להקשיב באמת לסיפורים שאת מספרת לעצמך. שאת לא באמת מצליחה כי… כל הסיבות שיש בעולם ואו השוואה לאחרים… פשוט תשווי כל הזמן לעצמך. זה הכל.

וגם תשימי לך פעם ביום או יותר לתת לאחרים, זמן, מילה טובה, תשומת לב, מתנה, תרומה כל מה שאת יכולה.

ותזכרי שזה לקבל על מנת להשפיע. ככה האמונה שלך תגדל כדי להשפיע על אחרים מתוכך ולא רק לעצמך. מבטיחה לך ששינוי יגיע לעסק!

רעותה יועצת עסקיתלפרטים על ליווי עסקי לחצי כאן

אולי יעניין אותך עוד על:

giftbox
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.
אולי יענייך אותך
פגישה עם רעותה בזום
היי, תרצו לקבוע איתי פגישת מיקוד עסקי בזום? במתנה!
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.