איך תמכרי אחרי שנתת בחינם?

אם יש לך קהילה שהרמת לעסק שלך או שאת חולמת להרים ואת פשוט חוששת ומוטרדת שמה יקרה אם אף אחד לא יגיע, יגיב, יירשם… או שפשוט לך לא יבוא עליה יותר
תוכן עניינים

איך למכור אחרי שנותנים ערך לקהילה שלך

אם יש לך קהילה שהרמת לעסק שלך או שאת חולמת להרים
ואת פשוט חוששת ומוטרדת שמה יקרה אם אף אחד לא יגיע, יגיב, יירשם…
או שפשוט לך לא יבוא עליה יותר?
אולי את מאמינה שזה פשוט עבודה קשה מידי כל הזמן להיות ולתת ערך עוד ועוד
ומה יקרה אם תתעייפי את בטח שואלת בלב,
מה יקרה אם יימאס לך להרים לכולם את
האנרגיות כל הזמן.
ועוד אחכ למכור להם?
איזה מין דבר זה להרים קהילה לטפח אותה
ולתת לה ערך מטורף ואז למכור לה?
מה יחשבו עליי?
מה יגידו?
ואם לא אתן ערך טוב? משמעותי? ואם במכירה
יגידו לי שזה לא בסדר שאני מוכרת עכשיו?
שהם חשבו זה היה בחינם, ללא עלות לא?
אז היי זה בסדר, את
בטוח מסתובבת על הזמן בלחץ …
אני חייבת לשווק כל הזמן
אני חייבת לעשות ממומןןןןןןןןן

אז רגע, רגע, רגע אני רוצה לעצור את השיחה
שקיימת לך בראש ולהציע משהו חדש.

משהו שאת מכירה אולי אך או שלא עשית אותו בעסק שלך עד היום
כי פחדת/חששת לא להצליח
או שניסית והפסקת כי זה גזל המון זמן או פשוט לא התרומם כמו שחשבת.
כן, כן אני מדברת על להרים קהילה לעצמך.
קהילה לא חייבת להיות של מאות אלפי אנשים שעושים לך לייק
קהילה לא חייבת להיות שכל יום את נותנת את הנשמה שלך בתוכן, בערך
ובהצצה אינסופית לחיים שלך. בעיניי קהילה זה הבית, המרחב הבטוח שלך
לשווק ולמכור את המוצרים והשירות שלך
ולכן חייבת להיות בהלימה למי שאת ומה שנכון לך.
יש מלא דרכים לייצר ערך היום ולבנות קהילה
הלקוח יודע שאם יחכה בסבלנות בסוף את תציעי לו משהו
שיתאים לו בול והוא יקנה או שיקנה לבסוף
את המוצר הכי יקר שלך כי יבין שאם את זה
את נותנת לו בחינם אז בטוח שאת יכולה לתת לו תוצאות יוצאות דופן.
הכל עניין של בטחון שיש לך בתוך הקהילה שלך.

להרים קהילה מהר, מתוך הלב שלך
ממש ככה, מתוך כתיבה שנוגעת, מתוך הבטחה שממגנטת
ומתוך ערך ותהליך מכירה כל כך אותנטי שההצעה שתתני פשוט תעבוד עבורך.

לקריאה על תוכנית ליווי עסקית אישית לחצי כאן

giftbox
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.
אולי יענייך אותך
בניית תוכנית לעסק קטן
תכנית עסקית לעסק קטן

תכנית הינה מסמך המפרט את כל ההיבטים של העסק, כולל המוצר או השירות, השוק, המתחרים, התוכנית השיווקית, התוכנית הפיננסית ועוד. תוכנית עסקית היא כלי חשוב לגיוס הון ולניהול העסק ובכללי להתבוננות מלמעלה על הפוטנציאל של העסק.

לקרוא עוד »
פגישה עם רעותה בזום
היי, תרצו לקבוע איתי פגישת מיקוד עסקי בזום? במתנה!
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.