אני מקבלת המון שאלות בנושא הזה, כמה חינם לתת ברשת? בפוסטים? בוובינרים, מדריכים מתנה ועוד ועוד…
אז קודם כל, כמובן שלא ניתן את כל הערך שלנו ארוז ומסודר בחינם כי זה מה שאנחנו מוכרים.
אבל, כן, בהחלט ניתן ערך גבוה בחינם.
הגבול הזה הוא כשהלקוח באמת יעבור תהליך מלא.
ואת התהליך המלא שהוא משתוקק אליו הוא יעבור רק בליווי, בשירות או ברכישת המוצר מאיתנו.
כל ״החינמים״ שהוא יקבל מאיתנו יהיו טעימות אבל לא המוצר עצמו.
בפודקאסט הזה אני מסבירה איך שמים את הגבול בנתינה שלנו, אני נותנת רעיונות למוצרי חינם וגם ממש מדגימה איך לעשות את המעבר בין חינם למכירה בדרך נעימה ואינטלגנטית שמאפשרת ללקוח להתחיל לחשוב על לרכוש מאיתנו.
האזנה נעימה,
רעותה