ככה הפכתי לאמא בגיל 12

אחת החוויות החזקות שגרמו לי להתפתח ולהיות עצמאית כמעט מגיל צעיר היתה להרוויח כסף. בסיפור הבא תשמעו על החוויה שלי שגרמה לי להבין שכסף עושים ממקום רגוע.
תוכן עניינים

ככה הפכתי לאמא בגיל 12

אחת החוויות החזקות שגרמו לי להתפתח ולהיות עצמאית, כמעט מגיל צעיר היתה להרוויח כסף. בעצמי. ווואו. איזה אושר זה לספור מטבעות מרשרשים. לאסוף בקופה עוד שטר ועוד אחד. ולחשוב מה אני אקנה עם כל העושר הזה.

באותה התקופה בבית שלנו, לא היה הרבה כסף. ההורים שלי עבדו קשה ובאמת בנו את עצמם מאפס. ואני זוכרת משהו ספציפי. שמאד רציתי להיות כמו כל הבנות. חלמתי על ג׳ינס ליויס. וזה היה יקר וההורים שלי כל כך צנועים שמבחינתם ג׳ינס זה ג׳ינס מה זה משנה של מי? וברגעים האלה נוצר הדיסאוננס אצלי.

מצד אחד ראיתי כסף שאני מרוויחה. ואני חוסכת לקנות משנו שכאילו ״לא צריך״ ומצד שני אין לנו כסף.

הרגע ששינה הכל

עד שיום אחד, ברגע אחד, אמא שלי באה אליי ואמרה/ביקשה: רעות אני צריכה כסף לקנות… לא זוכרת מה. ונתתי לה את הכל!

וזהו… נעלם לי כל הכסף, הכסף שחסכתי ופנטזתי לקנות איתו את הכלום הזה: הג׳ינס שבזמנו הייתי חולמת עליו בלילות… לא ביקשתי ממנה שקל אחד חזרה. והיא לא החזירה, בטוח שכחה. ואני לא באה אליה בטענות, אני פשוט מסתכלת רגע על סיפור 🙂 אמא אוהבת אותך 🙂 .

בניתי לי איזה סיפור בראש. יצרתי מסגרת של מחשבה כזאת שאמרה ככה: אני אף פעם לא אהיה במינוס ותמיד יהיה לי כסף. ואין לי מה להוציא כסף על דברים שהם סתם. הכל יהיה מאד מחושב תמיד. ומאד פרקטי. וככה הפכתי בהרגשה שלי, להיות אמא בגיל 12.

תחושת החוסר שחוויתי בזמן ההוא

בגלל תחושת ה״חסר״ שחוויתי המחשבות שלי בזמן ההוא, בתחילת הדרך העצמאית היו : אני חייבת להיות אחראית לכספי. לשמור על הכסף. ולקחתי אחריות, הורית, אמהית על הכסף שלי. כמו שהיום כשאני כבר אמא, אני מלמדת את הילדים שלי שאנחנו יכולים להנות מהכל בזכות הכסף. ושאנחנו משקיעים ומפזרים את הכסף בכמה חוויות, על כמה ימים/שבועות/שנים וככה נהנים לאורך זמן ולא רק באותו הרגע. אז, בגיל 12, לא ידעתי את מה שאני מבינה היום. חשבתי שכסף גורם ללחץ. ושאסור ״לבזבז״ אותו על מותרות. שצריך לעבוד קשה בשביל כסף.

כסף ממקום רגוע

היום יש בי ידיעה ברורה – שכסף תמיד מגיע. שכסף זה דבר שזורם. ויותר מזה. כסף מגיע ממקום רגוע. ולדעתי כבר שם התחלתי את ההתעסקות שלי עם כל נושא השפע אצלי. ומאז. עשיתי דרך מול זה. למדתי אותי מול כסף. פתחתי עסקים וסגרתי, למדתי למכור ולהרוויח.

וככה נולד המונח ״כסף ממקום רגוע״ כי הבנתי שכסף בא והולך.
כסף בא לשרת אותי כמו אנרגיה. ואיך כל זה הסיפור הזה קשור לעסק שלך?

אז זהו שהכל קשור. היחס שלך לכסף, ההתנהלות שלך בעסק, האותנטיות והחיבור לסיפור שלך.
רעותה

לקבלת פרטים על תוכנית הליווי ״זמן המראה״ לעוף עם מה שבוער בך כנסי

giftbox
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.
אולי יענייך אותך
פגישה עם רעותה בזום
היי, תרצו לקבוע איתי פגישת מיקוד עסקי בזום? במתנה!
השאירו פרטים וקבלו פגישה בזום, חצי שעה שבה נתבונן על האתגרים בעסק שלכם ונחשוב על פתרונות יצירתיים.